#15 – Saya suka maka saya akan Pin-nya.


” Your favourite Tumblers Pinterest”

Saya tak ada akaun Tumblers.

Tapi rasa tambahtolak sama kot fungsinya dengan Pinterest.

Saya jenis suka tengok gambar orang dan gambar bukan berkaitan orang.

To cut it short, saya suka tengok gambar.

Jadi berikut adalah beberapa Pin’s saya kongsi bersama dalam akaun Pinterest saya.

Dari Papan “Love This Photo” :

Pinned Image

Dakota & Elle Fanning - macam saya dengan adik saya. dia tolong make-up ;p

Si comel Princess Leia dan R2D2..nak comel macamana lagi??

menyeksa budak, i know..tapi sangat cumilsssssssss kan??

 Dari Papan ” Wise Owls Once Said”

Pinned Image

dari Mark Twain. Prinsip saya. well said indeed.

Pinned Image

perkara ni memang betul...

Pinned Image

guru-guru, jangan anggap murid yang lemah dalam pelajaran tak pandai.

  Dan yang akhir, tapi bukan yang paling kurang;

Dari Papan Good Joke Hahaha

mesti ada jugak sekor yang suka kacau grup picture nieeeeeee haha

Sila layari http://www.pinterest.com untuk senarai penuh gambar-gambar saya suka.:)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

